środa, 27 kwietnia 2011

xuntouchedx

Heeej.<3 haha, miałam napisać 20 , a napisałam Kilka dni późnej, za co bardzo przepraszam. Hmmm:D Powiem wam tak w skrócie jak spędziłam Wielkanoc.;)Przygotowania były w porządku, musiałam Posprzątać cały swój pokój, i pomóc mamie w Drobnych porządkach w jej pokoju, który jest ogromny.... Ledwo się po tym wszystkim pozbierałam, Kiedy wieczorkiem moja babcia przyjechała;DBardzo się ucieszyyłam! Kupiła mi jakieś Łakocie jak to Babcia. ^^ Ogólnie wielkanoc Była spooko; p Troche sie pośmiałam z Moją siostrą.<3
Święta były jedne z Najlepszych:) Hmmm,ostanio trochę mi sie nudzilo w domu, bo jakos Nie moge liczyć na ,, byłych '' przyjaciół porobiłam Sobie troche postaci z Komixxów.; d  Moge wam pare Pokazać Jak chcecie; d

To Moje ,, Gabi Yea'' <3
a To Troll Face.. czyli Moja sis.. x;
Haha, Kuba G .; P Przed kompem, czyli jego codzienność.. ; p
Miałam ich więcej, ale niestety Nie które nie chcą się ,, wczytać'' No, to ja napisze Jutro.<3
Kocham was!
..;c

1 komentarz: