wtorek, 5 kwietnia 2011

` Hejka kochani. ;* przepraszam,że nie Pisałam.. ale byłam zbyt zajęTa przypominaniem materiałów Klasy VI. Wczoraj byłam na dworku z Sarą i Klaudią było nudno., ale Tak jest, kiedy padają deszcze.; ( Dzisiaj było już lepiej , bawiliśmy sie w chowanego na ławce , oczywiście u***ałam całe spodnie od farby , i mam po spodniach ;o.  Co do testu , nie był aż tak łatwy , nie zrobiłam 1 zadania z Matematyki , i wiem , że jedno mam źle.. Polski ? Nie wieem.. a z zadań zamkniętych Mam jedno źle napewno. ; ( Strasznie mi głupio i smutno ; ( Mam taką pustkkę w sercu ; ( Tęskni mi sie za dawnymi przyjaciolmi i bliskimi osobami , z nimi mogłam czuć , że żyje.. teraz Tak nie jest.. Mam dużo przyjaciół ale czuje nicość ; < Pustke.. Jeden z przyjaciol Itak mnie olewa, wiec..;<
no , ja lecem , napisze Kiedy indziej .<3 Kocham was.....

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz